Budowa marki Złotowa
W ramach prac nad opracowaniem Strategii Marki Złotów, w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Złotowie przeprowadzona została analiza SWOT miasta Złotowa.
Podczas analizy dwie grupy mieszkańców dokonywały identyfikacji mocnych i słabych stron Złotowa oraz określały katalog zagrożeń i szans. Analiza była jednym z etapów diagnozy potencjału Złotowa, której celem jest określenie wizerunku miasta wśród mieszkańców, inwentaryzacja podstawowych kategorii interesariuszy i klientów miasta, określenie silnych i słabych stron Złotowa oraz potencjalnych czynników rozwojowych i hamujących rozwój miasta, jak również wskazanie na czynniki dumy mieszkańców oraz określenie hierarchii potrzeb mieszkańców Złotowa.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?