Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Budowa marki Złotowa

Karol Potapowicz
Budowa marki Złotowa
Budowa marki Złotowa UM Złotów
Budowa marki Złotowa. W ramach prac nad opracowaniem Strategii Marki Złotów, w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Złotowie przeprowadzona została analiza SWOT miasta Złotowa

Budowa marki Złotowa

W ramach prac nad opracowaniem Strategii Marki Złotów, w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Złotowie przeprowadzona została analiza SWOT miasta Złotowa.
Podczas analizy dwie grupy mieszkańców dokonywały identyfikacji mocnych i słabych stron Złotowa oraz określały katalog zagrożeń i szans. Analiza była jednym z etapów diagnozy potencjału Złotowa, której celem jest określenie wizerunku miasta wśród mieszkańców, inwentaryzacja podstawowych kategorii interesariuszy i klientów miasta, określenie silnych i słabych stron Złotowa oraz potencjalnych czynników rozwojowych i hamujących rozwój miasta, jak również wskazanie na czynniki dumy mieszkańców oraz określenie hierarchii potrzeb mieszkańców Złotowa.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na zlotow.naszemiasto.pl Nasze Miasto