Jednym z punktów wydarzenia było wspólne oglądanie poruszającego teledysku, do przygotowanego w ramach tego projektu utworu "Chcę żyć bez przemocy" oraz spotu kampanijnego.
Wyrzyskie targowisko przybrało pomarańczową barwę, by wyrazić nieprzychylność przemocy i krzywdzeniu dzieci i młodzieży.
Czym jest Kampania 19 dni?
- „Naszym marzeniem jest tworzenie świata, w którym nie ma przemocy wobec dzieci i młodzieży…”. Co roku przez 19 pierwszych dni listopada Fundacja po DRUGIE we współpracy z innymi organizacjami, instytucjami, placówkami pracującymi z dziećmi i młodzieżą bierze udział w światowej kampanii 19 dni przeciwko przemocy i krzywdzeniu dzieci i młodzieży. Kampania rozgrywa się na wszystkich kontynentach, we wszystkich krajach świata. Na początku listopada mówimy o prawach dziecka, godności, szacunku, bezpieczeństwie, wolności. Przypominamy i uczymy się o tych wartościach, które są niezbędne do prawidłowego rozwoju i dobrego życia. Autorem światowej kampanii jest Women’s World Summit Foundation i co roku zaprasza do współpracy wszystkich tych, którzy chcą, by świat dzieci i młodzieży był wolny od przemocy. Symbolem kampanii jest pomarańczowa wstążka. Pomarańczowy, to kolor ostrzegawczy. Prowadzone w ramach kampanii działania mają ostrzegać. Zwracać uwagę. Uczyć widzieć więcej i lepiej. - podają organizatorzy.
Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć oraz relacji wideo.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?