Znalezienie dogodnej przesiadki, peronu, z którego odjeżdża pociąg, pomoc z bagażem – na taką pomoc w najbliższych dniach mogą liczyć podróżni. Na 12 dworcach wsparcie zapewnią informatorzy mobilni. Będą oni dyżurować od godzin południowych do wieczornych m.in. w Trójmieście, Katowicach czy Wrocławiu. Dodatkowo, na największych dworcach, podróżni mogą liczyć na pomoc pracowników w InfoDworcach.
- Całodobowo działa również Centrum Wsparcia Klienta - informuje Mirosław Siemieniec, rzecznik prasowy
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - które zapewnia wsparcie obsługi pasażerów na każdym etapie podróży. Przy zmianach w kursowaniu pociągów CWK współpracuje w organizacji komunikacji zastępczej, umożliwiając pasażerom sprawne kontynuowanie podróży. Zapewnia także dodatkowe napoje i poczęstunek na dworcach oraz w pociągach.
PKP Intercity zapowiada także, że będzie więcej miejsc w pociągach. Spółka, tam gdzie będzie to możliwe, wzmocni składy dodatkowymi wagonami.
Na dworcach i w pociągach bodą dodatkowe patrole Straży Ochrony Kolei , które zadbają o bezpieczeństwo w podróży.
Do dyspozycji podróżnych jest także całodobowy numer alarmowy SOK – 22 47 40 000.
Informacje dotyczące rozkładu jazdy są dostępne na stacjach i przystankach w formie plakatów oraz na stronach portalpasazera.pl i rozklad-pkp.pl a także bezpośrednio u przewoźników kolejowych.
Informacje na temat rozkładu jazdy PKP Intercity można znaleźć na stronie intercity.pl lub dzwoniąc pod nr 703 200 200 (opłata za minutę połączenia 1,29 zł brutto, usługę świadczy PKP Intercity S.A.).
Z Wiednia do Warszawy przez rodzinną gminę B. Szydło. PKP Intercity zmienia trasę międzynarodowego pociągu
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?