Wybierz region

Wybierz miasto

    Regulamin plebiscytu

    Szkoła warta wyboru - Tygodnik Pilski

    Regulamin akcji pod nazwą
    „Szkoła Warta Wyboru – Tygodnika Pilskiego 2016”


    1. Organizator akcji

    Organizatorem akcji jest spółka Polska Press sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000002408, o kapitale zakładowym 42 000 000,00 złotych oraz numerze identyfikacji podatkowej NIP 522-01-03-609
    2. Cel akcji
    Celem akcji jest promocja i kształtowanie pozytywnego wizerunku wyróżniających się szkół ponadgimnazjalnych zlokalizowanych na terenie powiatu pilskiego, czarnkowsko-trzcianeckiego i złotowskiego
    3. Warunki uczestnictwa
    W akcji mogą brać udział wszystkie szkoły ponadgimnazjalne mający siedzibę lub oddział na terenie powiatów: pilskiego, złotowskiego i czarnkowsko-trzcianeckiego, pod warunkiem zgłoszenia się przez te podmioty do akcji lub zaakceptowania ich zgłoszenia przez podmioty trzecie oraz pod warunkiem uiszczenia opłaty o której mowa w pkt 6.
    4. Kapituła akcji
    1. Rolą Kapituły jest weryfikacja zgłoszeń pod katem spełnienia wymagań o których mowa w pkt 3.
    2. Kapituła składa się z: Roksana Tomczyk – Z-ca Kierownika Zespołu Handlowego Północnej Wielkopolski ds. Internetu oraz Krzysztof Stawowy i Tomasz Kierstan – Marketing Polska Press Sp. z o.o.
    5. Etapy akcji
    1. I etap – ogłoszenie plebiscytu dnia 27 maja 2016 roku.
    2. II etap –głosowanie od 1 czerwca 2016 roku do dnia 21 czerwca 2016 roku do godziny 11.59.
    6. Opłaty obowiązkowe
    Warunkiem uczestnictwa w akcji jest wniesienie przez podmiot o którym mowa w pkt. 3 opłaty za pakiet promocyjny w wysokości 200 zł netto.
    7. Głosowanie na podmioty zgłoszone do akcji
    1. Głosować w akcji mogą osoby pełnoletnie mieszkające na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, spełniające wymagania określone niniejszym regulaminem.
    2. Głosować nie mogą pracownicy oraz współpracownicy Organizatora ani członkowie ich rodzin. Przez członków rodziny rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
    3. W akcji nie mogą głosować także pracownicy oraz współpracownicy podmiotów którym powierzono jakąkolwiek czynność związaną z akcją ani członkowie ich rodzin. Przez członków rodzin rozumie się osoby o których mowa w pkt. 2.





    8. Głosowanie


    1. Głosowanie odbywać się będzie za pomocą SMS Premium i będzie trwało od 1 czerwca 2016 roku do dnia 21 czerwca 2016 roku do godziny 11.59, na następujących warunkach.:
    a. głosując za pośrednictwem SMS Premium uczestnik otrzymuje kod na e-wydanie
    „Głosu Wielkopolskiego” (dalej jako „e-wydanie”). Nabycie e-wydania następuje zgodnie z treścią regulaminu dostępnego pod adresem www.Prasa24.pl. Głosujący za pomocą SMS Premium oświadcza jednocześnie że zapoznał się z tym regulaminem i akceptuje jego treść;
    b. głosowania SMS dokonuje się poprzez przesłanie SMS na numer 72355 w treści wpisując SZ. po kropce wpisując numer wybranego kandydata/
    c. w odpowiedzi na SMS, poza zaliczeniem głosu, uczestnik otrzymuje również kod dostępu do e-wydania;
    d. koszt wysłania SMS-a do 160 znaków wynosi 2,46 zł z VAT (2 zł + VAT);
    e. jeden wysłany SMS to 10 głosów w Plebiscycie na daną kandydaturę ;
    f. uczestnik Plebiscytu może oddać dowolną liczbę głosów i tym samym uzyskać dostęp do dowolnej ilości e-wydań, przy czym każdorazowe kolejne wysłanie SMS pod numer 72355 powoduje ponowne pobranie opłaty w wysokości 2,46 zł brutto;
    g. w obliczeniu wyników Plebiscytu biorą udział te ważne głosy, które wpłyną do systemu Organizatora do godziny zakończenia Plebiscytu; głosy, które wpłyną do sytemu Organizatora po zakończeniu głosowania nie zostaną uwzględnione w wynikach Plebiscytu;
    h. w przypadku wysłania SMS o treści która nie spełnia wymogów niniejszego regulaminu na numer
    z którego przesłano taki SMS zostanie odesłany SMS z informacją, że wiadomość nie została poprawnie rozpoznana. SMS nie spełniający wymogów regulaminu nie będzie wliczony do sumy oddanych głosów;
    i. obsługę techniczną systemu liczenia głosów oddanych za pośrednictwem wiadomości SMS zapewnia Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel systemu Hermes;
    j. dostawcą w/w usługi SMS Premium o podwyższonej opłacie jest Digital Virgo S.A., a świadczenie dodatkowe realizowane jest przez Organizatora.


    3. Głosowanie odbywać się będzie za pośrednictwem strony internetowej pila.nasemiasto.pl (dalej jako „strona www”) poprzez kliknięcie na odpowiedni przycisk i będzie trwało od 1 czerwca 2016 roku do dnia 21 czerwca 2016 roku do godziny 11.59 na następujących warunkach:
    a. uczestnicy posiadający indywidualne konto na stronie www powinni zalogować się na to konto;
    b. uczestnicy nie posiadający indywidualnego konta na stronie www muszą dokonać rejestracji celem zalogowania się do strony www;
    c. poprzez kliknięcia na przycisk „GŁOSUJ ZA” uczestnik oddaje swój głos za wskazaną kandydaturą ;
    d. jedno kliknięcie oznacza oddanie jednego głosu;
    e. dzienny limit oddanych głosów (kliknięć) wynosi 5 z jednego urządzenia.

    4. Głosowanie odbywać się będzie za pośrednictwem aplikacji internetowej Facebook (dalej jako „aplikacja FB”) poprzez kliknięcie na odpowiedni przycisk i będzie trwało od 1 czerwca 2016 roku do dnia 21 czerwca 2016 roku do godziny 11.59, na następujących warunkach.:
    a. uczestnicy muszą zalogować się na swoje konto FB,
    b. uczestnicy muszą powiązać swoje konto na FB, ze swoim kontem w serwisie pila.naszemiasto.pl,
    c. warunkiem koniecznym do oddania głosu jest umożliwienie publikacji postu na tablicy właściciela konta w aplikacji FB w jego imieniu,
    d. poprzez kliknięcia na przycisk „GŁOSUJ ZA” uczestnik oddaje swój głos za wskazaną kandydaturą
    e. jedno kliknięcie to 2 głosów Plebiscycie na daną kandydaturę,
    f. dzienny limit oddanych głosów (kliknięć) wynosi 1 głos za pośrednictwem jednego konta uczestnika w aplikacji FB.

    5. O zwycięstwie w Plebiscycie decyduje największa suma liczby głosów zliczona na podstawie głosów oddanych za pośrednictwem SMS Premium, strony internetowej pila.naszemiasto.pl oraz aplikacji internetowej Facebook.
    6. W przypadku gdy dwie lub więcej osób będzie miało łącznie taką samą liczbę punktów wyższe miejsce
    w końcowej klasyfikacji zajmie lokal wskazany przez Kapitułę plebiscytu, na podstawie jej subiektywnej opinii biorąc pod uwagę cechy zgłoszonych lokali wpływające na to, że wyróżniają się spośród innych.


    9. Wyniki akcji
    1. O zwycięstwie w Plebiscycie decyduje [największa suma liczby głosów zliczona na podstawie głosów oddanych za pośrednictwem SMS Premium, strony internetowej pila.naszemiasto.pl oraz aplikacji internetowej Facebook.
    2. W przypadku gdy dwie lub więcej osób będzie miało łącznie taką samą liczbę punktów wyższe miejsce w końcowej klasyfikacji zajmie kandydat wskazany przez komisję plebiscytową plebiscytu po wzięciu sukcesów naukowych szkoły.

    10. Nagrody
    1. Laureaci otrzymają pamiątkowe dyplomy oraz:
    a. 1 miejsce –certyfikat potwierdzający rekomendację internautów serwisu pila.naszemiasto.pl jako Szkoły Wartej Wyboru, artykuł dziennikarski w Tygodniku Pilskim oraz 10-dniowy artykuł promujący w serwisie na pila.naszemiasto.pl
    b. 2 miejsca – wyróżnienie specjalne oraz 7 –dniowy artykuł promocyjny w serwisie pila.naszemiasto.pl
    c. 3 miejsca – wyróżnienie specjalne oraz 5 –dniowy artykuł promocyjny w serwisie spila.naszemiasto.pl
    d. Za wydanie nagród odpowiada Organizator.
    e. Nagrody wydawane będą do 31 maja 2016 roku. Wydanie nagród nastąpi w siedzibie Organizatora ul. Aleja Wojska Polskiego 26 w Pile.
    f. Nie ma możliwości zamiany nagrody na inną ani wypłatę ekwiwalentu w formie pieniężnej.
    g. Nagrody zostaną wydane zgodnie z przepisami Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26 lipca 1991 r. (Dz. U. z 2012, poz. 361 ze zm.).


    11. Reklamacje
    1. Reklamacje związane z akcją mogą być kierowane do Organizatora na adres Polska Press Sp. z o.o. Oddział w Poznaniu przy ul. Grunwaldzka 19 w Poznaniu z dopiskiem Reklamacja.
    2. Każda reklamacja winna zawierać co najmniej wskazanie autora (imię i nazwisko oraz adres dla doręczeń) oraz zwięzły opis zarzutów.
    3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego osoby zgłaszające reklamacje zostaną powiadomione pisemnie niezwłocznie po ich rozpatrzeniu.
    4. Podmiot ma prawo dochodzenia roszczeń we właściwym sądzie powszechnym.


    12. Ochrona danych osobowych

    1. Administratorem danych osobowych jest Polska Press sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000002408, o kapitale zakładowym 42 000 000,00 złotych oraz numerze identyfikacji podatkowej NIP 522-01-03-609
    2. Podane przez Uczestników dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Organizatora dla celów organizacji i przeprowadzenia akcji, zapewnienia uczciwego i miarodajnego głosowania w akcji, w szeroko pojętych celach marketingowych i promocyjnych towarów i usług Organizatora, a także w celach statycznych, analitycznych oraz nawiązywania kontaktu z właścicielem danych.
    3. Właściciel danych ma prawo do dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Nadto właściciel danych ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw co do przetwarzania jego danych przez Organizatora w zakresie dozwolonym przez w/w ustawę lub zażądać zaprzestania ich przetwarzania w ogóle. Z uwagi na względy bezpieczeństwa we wszystkich tych sprawach właściciel danych winien osobiście zwracać się do Organizatora na piśmie. Podanie danych jest dobrowolne jednak może być konieczne do wzięcia udziału w akcji.
    4. Przystępując do udziału w akcji, uczestnik może nadto wyrazić zgodę na otrzymywanie od Organizatora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym na podane Organizatora adresy e-mail oraz / albo numery telefonów, informacji handlowej od Organizatora dotyczącej produktów i usług oferowanych przez Organizatora, a także produktów i usług podmiotów współpracujących z Organizatorem na odrębnych zasadach. Uczestnik może zrezygnować z otrzymywania informacji handlowej w powyższym zakresie wysyłając maila na adres mailowy [email protected] w tytule wiadomości wpisując stop + numer telefonu. Numer ten w ciągu 72 godzin zostanie usunięty z listy numerów, na które wysyłane są wyżej wskazane wiadomości.
    5. Organizator informuje, że zbiera i zapisuje, za zgodą osoby głosującej po otrzymaniu informacji
    o celu i zakresie zbierania danych, dane eksploatacyjne służące do identyfikacji urządzenia, z którego oddawane są głosy w akcji. Dane te nie uniemożliwiają jednoznacznej identyfikacji osoby głosującej.
    6. Dane eksploatacyjne, o których mowa powyżej wykorzystywane są wyłącznie do zapewnienia rzetelności oddanych głosów i wyników akcji. Dane te są przechowywane i wykorzystywane w w/w celu również po opuszczeniu przez użytkownika strony akcji.
    7. Dane eksploatacyjne, o których mowa powyżej to: id_facebook, IP, data bez godziny (dla anonimId i fingerprinta), data z godziną (dla samego głosu), wartość głosu, sposób głosowania, zestaw danych przeglądarki ( między innymi informacje o nazwie przeglądarki, zestawach pluginów, czcionek systemowych, strefę czasową, rozdzielczość, supercookie, akceptowany typ odpowiedzi serwera).

    13. Postanowienia końcowe
    1. Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady akcji.
    2. Organizator zastrzega, iż akcja nie jest badaniem opinii publicznej, a podane wyniki odzwierciedlają wyłącznie ilość i treść wysłanych przez głosów, w tym w formacie SMS.
    3. Z uwagi na fakt, iż jeden Głosujący może wysłać więcej niż jeden sms wyniki nie muszą odzwierciedlać obiektywnego zapatrywania na kwestie, których dotyczy akcja.
    4. Regulamin dostępny jest na stronie pila.naszemiasto.pl
    Dodaj ogłoszenie