Informatorzy mobilni będą pomagać podróżnym w pociągach i na dworcach. Zostało do tego przeszkolonych 113 osób, które w pomarańczowych kurtkach, z piktogramem „I” na plecach, pojawią się na siedemnastu dworcach w całym kraju. Na dziesięciu dworcach staną również dodatkowe stanowiska informacyjne dla podróżnych. Informatorzy mobilny wskażą odpowiednie pociągi w rozkładzie jazdy, poinformują o ewentualnych opóźnieniach, wskażą peron z którego odjeżdża pociąg, jak również będą instruować w jaki sposób korzystać z biletomatów na dworcach.
PKP Intercity na czas od 26 października do 4 listopada, planuje uruchomić dodatkowe połączenia, a do składów stałego kursowania dołączone zostaną kolejne wagony, tak by zwiększyć liczbę miejsc siedzących.
Przewoźnik przypomina równocześnie, że wszystkie bilety w komunikacji krajowej można kupić za pomocą różnych kanałów sprzedaży na 30 dni przed podróżą, a w komunikacji międzynarodowej na 60 dni przed wyjazdem- w kasach biletowych i automatach na dworcach, przez internet i telefon komórkowy.
- Bilety na pociągi PKP Intercity możemy kupić w domu przez Internet - nie musimy ich drukować, wystarczy skan w telefonie komórkowym czy innym urządzeniu mobilnym, który następnie pokazujemy konduktorowi w czasie kontroli biletów – mówi Małgorzata Sitkowska, rzecznik prasowy PKP Intercity.
Wszystkie informacje dotyczące oferty PKP Intercity oraz rozkładu jazdy można znaleźć na stronie www.intercity.pl. Osoby nieposiadające dostępu do Internetu mogą uzyskać informacje dzwoniąc pod numer Ogólnopolskiej Infolinii PKP Intercity 19 757.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?